۱۳۸۸ اردیبهشت ۳, پنجشنبه

E!Boy Feet Party
سلام...سلام...سلام...ببخشید که خیلی منتظر موندین...با Entertainment!Boy Feet Party اومدیم تا یه اطلاعات کوچیکی در مورد جشن های پای پسر بهتون بدیم...
خب!شاید کسی با این جنبه ی نوشتن آشنا نباشه اما خب!آشنا میشیم...
اول...تو اولین نوشته میریم سراغ جشن پای پسر تو ترکیه...کشور مرکز جشن های پای پسر اما قبل ازون آشنا میشیم با انواع جشنهای پای پسر و اصلا معنای جشن پای پسر...
جشن پای پسر یعنی دعوت کردن یه سری پسرو پسر بچه برای بازی کردن با کف پای اونها...خب!اینکه معلوم بود...اره!میدونم اما چجوری...
کریس(یه پسر بچه ی ۱۲ ساله اهل برلین که تو انکارای ترکیه زندگی میکنه با دوستای ترکش تو انکارا تو یه جشن پای پسر شرکت میکنه و به سه نفر پا داده!):جشن پای پسر یه جورایی با حاله!چی میگن!وقتی یکی کف پاهای ادمو لیس میزنه خیلی حال میده.
گزارشگر:یعنی خودتم از پا خوشت میاد؟
کریس:یه جورایی!نمیدونم!اما با حاله!من اصولا پابازمو(کسی که با پا بازی میکنه) کسی انتخاب میکنم که خوشگل باشه!یعنی یه پسر خوشگل پا دوست!من خیلی ازین که کسی اروم جورابامو در بیاره و بعد با جورابام حال کنه خوشم میاد...تازه عاشق اینم که کف پاهام لیسیده بشه اما ووووااااااااااااای ی ی ی ی ی!قلقلک...
گزارشگر:قلقلک...!!!
کریس:اره!خیلی وحشتناک!نفر دوم بد جور قلقلکم میداد...پاهامو بسته بود به پایه ی یه صندلی و تا تونست قلقلکم داد...اشکم در اومده بود...راستی من با فلکم اشنا شدم...
گزارشگر:مگه میدونی فلک چیه؟
کریس:نه!اما نفر دوم که پاهامو بسته بود به صندلی کمر بندشو در اوردو یه ضربه زد به کف پاهام...خیلی درد داشت...
گزارشگر:جدا...!!!
کریس:اما چون پارتیش فلک با کمر بند و اسیب رسانی ممنوع بود چیرلیدر(cheer leader) اومد و به اون هشدار داد...اونم بهم گفت:کف پاهات خیلی خوشگله بچه خوشگل[میخنده!]...
ادامه دارد...
امیدوارم از بخشی از متن گرفته شده از سایت boy feet entartainment(الان بسته شده!) که من ترجمش کردم خوشتون اومده باشه...هنوز به جاهای خوشگلش نرسیده...در اصل این یه جور سمپل بود واسه جلب مشتری...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر