۱۳۸۸ اردیبهشت ۳, پنجشنبه

آغاز دوباره ی وبلاگ کف پای پسر

با سلام خدمت همه ی دوستان و عرض سلام شدیدتر خدمت همه ی دشمنان عزیز
امیدوارم که دوباره بیایید به مد جدید از وبلاگ

کف پای پسر

سلام...سلام...
دوباره امدیم...دست پر تر...با اراده تر...
سلام...سلام به گرمی گرمای خوشبوی کف پای پسرها و پسر بچه های خوشگل...
ان ادمهایی که چشمهای کور و خود خواهشان چیز دیگر جز خودشان و دگر جنس گراییشان نمی بیند و ما را به الفاظی که بیشتر در شان خودشان است می خوانند با افکار مسخره و مضحکشان اینطور تصور کردند که با گزارش تخلف دادن ما به بلگفا(چه تخلفی!!!؟؟؟ایا خلافکارتر از ان وبلاگهای سکس بین پسر و دختر پیدا میشود که سالهاست بلگفا حتی به انها نگاه چپ هم نکرده!!؟؟ایا این خود خواهی نیست!!؟؟) می توانند ما را از صحنه بیرون کنند و حضور دگر جنس گرایانه ی مسخره شان را بر حضور اقلیت های جنسی(همجنس گرایی،فوت فتیش)بر تری دهند...باید بگویم و فریاد بزنم :
ما اقلیت های جنسی(همجنسگرایان و فوت فتیشها)هستیم و حضور داریم...و باید بگویم که اگر درست نگاه کنند مجبور به بودن در وبلاگهای ما و خواندن مطالب ما نیستد...اگر بفهمند که نمیفهمند...
اخر تا به کی مردم می خواهند شعورشان را با خودخواهیهایشان فراموش کنند...تا به کی...؟؟؟
ما هستیم و حضور هزاران وبلاگ دیگر اقلیت جنسی(همجنس گرایی،فوت فتیش) نشان ان است...همین...!!!
و اکنون وبلاگ پای پسر را با نام جدید کف پای پسر اغاز میکنیم...
در ضمن از دوستانی که با ما همکاری کردند نهایت تشکر را داریم...به امید بهتر بودن و بهتر شدن...
مدیران وبلاگ کف پای پسر(پای پسر قدیم)

۲ نظر:

  1. عالیه ، دیگه از این بهتر نمیشه
    Loverboys1363@Gmail.com

    پاسخحذف
  2. بابا تو دیگه کی هستی دست شیطونا بستی بگو میون ..... دهه ببخشید یهو جو گیر شدم آخش واقعاً دمت گرم میدونی چرا؟ خوب من از همون موقعی که راه رفتن را یاد گرفتم عاشق پا-کف پا-فوت فیش-ارضابا کف پا-فلک و....بودم دقیقاً این کارهارامن فکر میکردم مخترعشان هستم ولی یه حسی اذیتم میکرد فکر می کردم که فقط من این طوری هستم من عاشق این کارها هستم وفقط تکم واین حس من را ذیت می کرد بعضی وقتها به خودم می گفتم آخه احمق همه شهوتشون روی اغضای تناسلی بعد تو روی پا هست خلاصه این را داشتم تا یه چند روزی هست یه همزبون دیدم وخوشهالم که من تو این حس تنها نیستم. البته لازم است من تذکراتی را هم بدهم من عاشق پای هر پسری نیستم عاشق پای پسرهای خوشگل هستم و دیگه این که من عاشق عاشق پاهای دخترهای خوشگل نیز هستم . ببخشید زیاد شد آخه تازه یه هم زبون پیداکرده ام خوب من همجوره در خدمتم BY

    پاسخحذف